Bagaimana cara import baju murah dari Bangkok untuk dijual kembali. Bagi peminat membeli-belah, Bangkok adalah seperti "bandar seterusnya" yang akan dilawati pada bila-bila masa apabila keinginan untuk membeli barang dagangan telah muncul. Terdapat beberapa kawasan di ibu negara Thailand yang boleh menjadi destinasi membeli-belah. Semak watak setiap tempat, supaya ia tepat dalam membeli-belah.

import baju bangkok dari pratunam plaza
Pratunam Market


Bagaimana cara berbelanja baju murah di Bangkok Thailand untuk dijual kembali agar bisa untung ?


Tidak syak lagi sekarang banyak butik pakaian yang menjual pakaian yang dibuat di Thailand dan kedai pakaian dalam talian yang juga mengimport pakaian dari Thailand pastinya membuat kita penasaran

Bagaimana anda membeli pakaian dengan harga murah di Bangkok Thailand?

dari pengalaman saya membeli-belah pakaian borong di Thailand dan perjalanan yang mudah di sana dari Indonesia adalah kota Bangkok
langkah pertama tentu saja ialah membeli tiket ke Bangkok, biasanya kapal terbang Asia murah tempat membeli-belah borong di bangkok berada di pasar platinum dan pasar pratunam. kedua-duanya terletak di lokasi yang sama. hanya kedai platinum yang berlainan di dalam pusat membeli-belah dan pratunam adalah pasar malam di sebelah kanan jalan raya dan mula menjual lewat petang hingga malam

jika anda benar-benar pergi ke Bangkok hanya untuk membeli-belah untuk pakaian borong dan anda merancang untuk membeli banyak, tentunya lebih mudah jika anda menginap di hotel berhampiran pratunam, berhampiran Siam BTS atau Chit BTS Lom
tetapi jika anda tinggal di tempat lain, jalan mudah ke platinum mall adalah untuk mengambil kereta api langit di atas bas Siam

memasuki pusat plaza dunia pusat, dari sana anda hanya perlu berjalan untuk sementara waktu dari pusat membeli-belah, ia kelihatan seperti pusat membeli-belah platinum yang cantik. dalam perjalanan ke kiri dan kanan jalan ada banyak yang menjual makanan dan pakaian murah. ia adalah lokasi pratunam. harga adalah sama tetapi jika anda ingin mencubanya, anda boleh berkata "bolehkah anda diskaunkannya? bolehkah anda memberi saya harga jual untuk perniagaan?"

biasanya mereka sudah memahami jika anda ingin membeli untuk dijual lagi supaya mereka tidak bermain murah yang tidak membeli untuk dijual, sudah tentu anda boleh menggunakan kaedah ini untuk mengelakkan proses tawar-menawar.

cara membeli-belah di platinum juga, katakan "berapa harga jualan keseluruhan untuk perniagaan?" biasanya mereka segera menyampaikan mesej dengan kalkulator. Kadang-kadang terdapat pakaian yang membeli 1 atau 2, tetapi kebanyakannya sekurang-kurangnya 2 dan mungkin mencampur warna
Walaupun anda tidak berbelanja untuk menjual, ini pasti lebih murah. bukannya tawar-menawar pada pelbagai harga

selamat berbelanja :)

Dimana Tempat Belanja Baju Murah di Bangkok Thailand ?



1. Taman Chatuchak

Pasar ini terletak di belakang Taman Chatuchak. Cara pengangkutan yang ditawarkan untuk dapat mencapai tempat-tempat ini sangat pelbagai. Bermula dari bas, MRT (Metropolitan Rapid Transit) ke BTS (Bangkok Sky Train).

Bagi anda yang menggunakan MRT, stesen terdekat adalah stesen Taman Chatuchak. Semasa bagi anda yang memilih untuk berpecah bandar Bangkok dari atas, anda boleh turun di stesen BTS Mo Chit yang juga betul-betul di hadapan Taman Chatuchak.


Taman Chatuchak menawarkan pelbagai barangan membeli-belah dari paparan ke pakaian. Anda boleh membeli cenderahati untuk dibawa pulang seperti tudung peti sejuk, dompet kecil, hiasan dinding, aksesori, beg dan baju Thailand yang tipikal.

Harga yang ditawarkan berbeza-beza bergantung kepada bahan dan bahan setiap item. Misalnya, lampiran peti besi magnet ditawarkan pada harga 100 baht untuk empat (sekitar Rp 40 ribu, @ Rp. 10,000). Terdapat juga 100 baht untuk enam pek peti sejuk, walaupun saiz dan bahannya memang berbeza.

Beg dompet kecil yang dibuat dari rajutan berharga 100 baht untuk lima keping, manakala dompet kecil diperbuat daripada kain ditawarkan pada 100 baht untuk 11 keping. Aksesori seperti gelang, kalung dan anting ditawarkan mulai dari 50 baht, manakala hiasan dinding, beg dan baju ditawarkan mulai 180 baht, 250 baht dan 200 baht bergantung kepada saiz dan bahan.

Di sini, anda tidak teragak-agak untuk harga tawaran. Anda perlu berani untuk membida dan anda tidak perlu takut terhadap halangan bahasa. Di sini setiap penjual biasanya bersedia dengan kalkulator di tangan.

Anda boleh berkomunikasi dengan penjual melalui kalkulator untuk mendapatkan harga terbaik. Jika anda tidak berani untuk membida, anda akan menyesali bahawa ia sangat mungkin di tempat lain di Bangkok harga boleh lebih murah untuk item yang sama.

2. Pantip Plaza Pratunam

Pratunam boleh dikatakan sebagai syurga peminat fesyen. Pratunam mempunyai dua kawasan yang dipisahkan oleh lebuh raya. Pasar Pratunam terletak bertentangan Pantip Plaza Pratunam yang lebih moden (seperti Mangga Dua dan ITC).

Pantip Plaza Pratunam menawarkan pelbagai pakaian model fesyen terkini dengan harga yang sangat tinggi. Anda akan merasa sensasi seperti berjalan di sekitar kedai dalam talian berjenama tetapi pada harga yang jauh lebih rendah.

Sebagai contoh, seluar dan seluar kerja ditawarkan pada harga antara 150 baht (sekitar Rp 60 ribu) dan 200 baht (Rp 80 ribu). Walaupun harga yang ditawarkan jauh lebih murah daripada harga rata-rata pakaian yang ditawarkan di kedai dalam talian, kualiti pakaian tidak kurang baik.

Anda juga tidak akan bosan berjalan sekitar tiga tingkat kerana setiap penjual menyajikan konsep kedai yang berbeza. Ada yang retro, ada yang minimalis pada masa kini seperti di mal besar.

Untuk rekod, anda tidak lagi boleh membida harga yang ditetapkan oleh penjual, harga tetap aka. Walau bagaimanapun, dengan model dan bahan pakaian yang ada, harga yang ditawarkan jauh lebih murah daripada di negara ini. Jika anda berniat untuk menjual pakaian, Pratunam boleh menjadi tempat yang sesuai untuk memenuhi stok anda.

Kawasan Pratunam diseberang dengan bas dan BTS. Anda boleh turun di stesen Chit Lom dan berjalan kira-kira 15 minit.

3. Asiatique

Asiatique The Riverfront adalah pusat membeli-belah terbuka di tebing Sungai Chao Praya. Di samping melayani pelbagai pilihan makanan untuk lawatan kuliner lengkap dengan Roda Ferris Mekhong terbesar di Bangkok, kawasan ini juga menyajikan kedai-kedai yang menawarkan hasil tempatan murah dan menggoda iman untuk berbelanja.

Anda tidak perlu takut membeli-belah di kawasan pelancongan ini. Kerana barang yang ditawarkan jauh lebih murah daripada Pasar Chatuchak. Sebagai contoh, anda boleh mendapatkan 12 dompet Thai kecil dengan harga 100 baht. Dengan harga yang sama di Pasar Chatuchak anda hanya mendapat 11 dompet kecil.


Barang-barang lain, beg bunga Thai yang tipikal, misalnya, yang dijual dengan harga 200 baht di Pasar Chatuchak ditawarkan dengan harga 150 baht (Rp 60 ribu) yang dapat ditawarkan hingga 100 baht (Rp 40 ribu).

Asiatique terletak di Jalan Charoen Krung, Bangkok. Terdapat pelbagai cara untuk sampai ke Asiatique, anda boleh menggunakan bas dengan pelbagai nombor destinasi destinasi atau BTS dengan stesen terdekat Saphan Taksin.

4. Dunia Tengah dan Siam

Bagi anda peminat mewah, Dunia Tengah dan Siam adalah jawapannya. Terletak di satu kawasan (hanya satu stesen BTS), Central World dan Siam merosakkan mata dengan barang berjenama.

Pelbagai jenama terkenal seperti Timberland, Zara dan MNG berada di Dunia Tengah. Harga? Di sini barang berjenama dit

Nah untuk Anda yang tidak mau ribet dan bingung gimana cara Improt baju Bangkok bisa langsung pesan di kami Hubungi Kami Baju Import Bangkok langsung tangan pertama.

Pesan Baju Import Bangkok Harga Miring kualitas terbaik.