Anda sedang ingin berbisnis fashion, pilihan menjual baju import bangkok adalah tindakan yang tepat. Lalu Apa sih keunggulan membeli baju import Bangkok Thailand, berikut ini jawaban lengkapnya nya.


supplier baju import bangkok.png


Pakaian atau fesyen adalah barangan yang tidak akan berakhir. Tetapi masih wanita tidak pernah bosan dan berhenti membeli pakaian. Ditambah dengan perkembangan kedai yang menjual pelbagai trend dan masa fesyen.

Walau bagaimanapun, bagi wanita, mereka mesti bijak dan berhati-hati dalam memilih pakaian atau fesyen yang berkualiti. Salah satunya dibentangkan oleh Koleksi Anggik, yang menjual 100 peratus produk asal Bangkok.

Sebenarnya, apa kelebihan baju Bangkok ini? Anggik sebagai pemilik akan menerangkan beberapa kelebihan pakaian bangkok asal dengan pakaian yang diimpor dari negara lain.

"Sudah tentu berbeza dari produk asal Bangkok dengan yang lain," kata Anggik 


Beberapa kelebihan pakaian asal Bangkok dari produk lain. Sama seperti yang berikut, pakaian Pertama Bangkok sentiasa terkini. "Selalu ada model terbaru setiap hari. Ubah model yang lucu," katanya.

Kedua, menurut Anggik, kemeja Bangkok adalah trend mecca atau fesyen di negara-negara Asia yang lain. "Pakaian Bangkok di kawasan seperti Jakarta, Bandung telah berkembang pesat, seperti menjadi contoh," katanya.

Ketiga, kualiti tidak diragukan lagi. "Sudah tentu berbeza dari segi kualiti, bagi mereka yang memahami barang dan bahan pasti tahu di mana perbezaannya," jelasnya lagi.

Keempat, harga lebih murah berbanding dengan pakaian fesyen yang diimport. "Walaupun produk asal adalah 100 peratus asal, tetapi harga masih sangat berpatutan daripada yang lain," jelasnya.

Kelima, model yang lebih kreatif, unik, lucu dan tidak boleh dipasarkan. Bahan yang dikenali dan lembut. Selalunya model terbaru dan inovasi baru lagi.

Keenam. Pakaian Bangkok boleh dipakai dan sesuai di pelbagai acara. Seperti kasual, kas, bahkan acara rasmi. Model bermula dari model mudah, lucu, kasual, tomboyish.

Ini adalah beberapa kelebihan pakaian atau fesyen asal dari negara Bangkok. Dan masih ada orang lain yang pasti tidak akan menyesal memilih produk dari negara itu.

Tertarik, mari kita segera melihat koleksi Koleksi Anggik di sebelah Masjid Besar Annur dari jam 4 petang hingga 6 petang. Teruskan ke Jalan Diponegoro sehingga pukul 10 malam. Promosi kini sedang diadakan, yang mendapat diskaun Rp 15 ribu.


Berikut ini keunggulan Apabila Anda berbisnis dengan menjual baju import Bangkok.

1. Model selalu uptodate alias terbaru
2. Pilihan modelnya banyak
3. Jenisnya paling lengkap
4. Harga termurah jika dibandingkan dari negara lain
5. Bangkok merupakan pusat grosir fashion terbesar
6. Kualitas terbaik
7. Modelnya selalu keren dan banyak disukai
8. Pola dan motifnya lucu2 dan cerah juga warnanya
9. Banyak tempat belanja sehingga lebih banyak pilihan 
10. Prose pengiriman cepat dan mudah
11. Dan masuh banyak lagi

Nah itulah jika Anda ingin berbisnis baju import bangkok adalah sebuah pilihan cerdas nah untuk Anda yang ingin tanpa repot2 ke Bangkok Anda bisa memesan langsung kepada kami Importir tangan pertama langsung dari Bangkok dengan harga miring kualitas oke kami menjual dengan harga termurah untuk Anda agar Anda bisa menjual kembali dan mendapatkan keuntungan yang besar tentunya.

Supplier baju import Bangkok langsung tangan pertama dijamin harga termuraaahhh...!!