Grosir baju murah anak dan dewasa Import Bangkok langsung tangan pertama. Anda sedang mencari grosir baju murah untuk anak dan dewasa, kami menyediakan baju import bangkok dengan harga grosir dan langsung tangan pertama dijamin kualitas oke.



Grosir baju import bangkok harga termurah



Kenapa harus membeli grosir baju murah import Bangkok ?


Kenapa mesti membeli baju import langsung dari Bangkok?Mungkin pemain olshop boleh mencerna soalan-soalan di atas Yep, kini terdapat banyak orang perniagaan fesyen yang mengimport produk mereka dari negara bangkok thailand.

Beberapa bulan yang lalu, tepat pada bulan agustus 2018 saya meluangkan masa untuk melawat bandar Bangkok untuk mengetahui perkembangan fesyen di negara ini. Saya juga tertanya-tanya mengapa terdapat banyak bengkel yang mengambil barang-barang ke tempat ini. 

Saya melawat Platinum dan Pratunam yang merupakan asal mengimport industri fesyen ke Indonesia. Selama 2 hari berturut-turut saya mengelilingi tempat ini untuk mengetahui lebih lanjut mengenai produk fesyen negara ini.

Saya mendengar beberapa perbualan di antara pelawat yang menggunakan bahasa Indonesia, dan dengan segera berkata kepada diri saya sendiri "Hmmm ini mesti menjadi suspek PO Bangkok ..." Dan ketika saya kembali ke Indonesia saya juga melihat beberapa penumpang yang membawa beg pakaian ke lapangan terbang, tentu saja mereka juga disangka pelaku PO Bangkok onlineshop.

Bagi mereka yang tidak tahu maksud soalan saya, saya akan menerangkan secara ringkas. PO Bangkok bermaksud Pre-Order Bangkok. Jadi ahli perniagaan fesyen pergi ke Bangkok dan kemudian membeli produk fesyen di sana, mengambil gambar produk dari kedai-kedai di sana atau ada juga orang yang membelinya dan mengambil gambar produk yang dijual di hotel di mana mereka tinggal kemudian berkongsi foto produk ia melalui kumpulan BBM, Facebook, Instagram dan sebagainya. Selepas memburu produk siap, dia akan kembali ke tanah airnya dan menghantar produk yang telah dipesan melalui media sosial.

Sebenarnya tidak ada yang salah dengan kaedah di atas, tetapi apa yang saya menyesal adalah kenapa rakyat Indonesia suka produk negara lain lebih daripada produk domestik mereka sendiri, baik dari pihak penjual dan pihak pembeli. Mereka menganggap bahawa produk Bangkok mempunyai kualiti yang baik daripada produk domestik. Walaupun selepas menyiasat adegan jenayah, kualiti produk Bangkok sama seperti produk domestik, walaupun dari segi harga adalah sama.

Mungkin pembeli PO Bangkok mematuhi moto "ada harga yang ada kualiti" tetapi jika dikaji lebih mendalam harga item itu akan ditambah kepada kos pengangkutan dan kos penginapan penjual sementara di sana. Jadi pada dasarnya barang-barang yang dia beli bernilai sama dengan produk domestik yang sebenarnya boleh dibeli dengan harga yang lebih murah daripada PO Bangkok.

Saya, sebagai salah seorang pelakon dalam industri fesyen negara, agak prihatin terhadap keadaan negara. Kadang-kadang saya juga membeli beberapa produk PO Bangkok untuk mengetahui kualiti produk yang mereka jual, dari segi bahan, jahitan tidak lebih baik daripada produk tempatan. Maksud saya bukan sahaja produk yang saya hasilkan, tetapi juga produk fesyen yang boleh kita ambil dari PGMTA (pusat borong fesyen terbesar di Indonesia) seperti Haylie, Its Me, Sugar Kleren, Luv Molly, Blink, Selamanya 8, Vivaldi, Vivere dan sebagainya.

Malah kepada penjual semula, saya berani memberikan jaminan wang balik jika produk saya (Bandage Fever dan Uninamu) mempunyai kualiti yang tidak memuaskan yang mengecewakan pelanggan mereka. 

Keuntungan membeli baju grosir murah langsung import dari Bangkok


Kelebihan Pakaian Bangkok Daripada Pakaian Mengimport Negara Lain. Menurut Para wanita pasti tidak dapat melepaskan nama belanja, terutama membeli-belah pakaian fesyen. Walaupun pakaian adalah barang-barang yang tidak akan digunakan, tetapi masih wanita akan membeli pakaian baru secara berterusan. Walau bagaimanapun, masalah hari ini adalah percambahan pakaian menjual pakaian fesyen, wanita mesti pintar - pintar untuk memilih pakaian yang berkualiti terbaik. Dan di sini kita akan membincangkan tentang pakaian - pakaian fesyen yang mempunyai kualiti yang terbaik, wanita. Dan seberapa ramai wanita sudah tahu, pada masa kini mereka yang sedang bangkit adalah Baju Bangkok. Mengapa anda mempunyai baju Bangkok?

1. Pakaian Bangkok sentiasa up to date setiap hari! Biasanya pakaian Bangkok menjadi model peranan utama di kalangan negara-negara Asia yang lain.

2. Harga yang berpatutan berbanding pakaian fesyen yang diimport dari negara-negara lain.

3. Kualiti sangat baik! Pada harga yang lebih berpatutan, kualiti super yang sama juga lebih baik daripada negara

lain-lain.

4. Bahan sudu Bangkok yang sudah diketahui lembut dan mempunyai kualiti yang sangat baik.

5. Sangat kreatif, di Bangkok sendiri, jika ada model pakaian yang telah dipakai fesyen, mereka akan dikembangkan lagi, memandangkan inovasi seperti contoh kayu, gunting atau lambang - lambang yang menarik, dan akhirnya pakaian atau barang fesyen adalah model baru sekali lagi, dan up to date lagi.

6. Barang-barang fesyen Bangkok sentiasa menarik perhatian wanita, dengan model yang sangat lengkap dari comel hingga sejuk, model feminin dan model tomboy.

7. Pakaian Bangkok sangat selesa dipakai dalam pelbagai situasi, lengkap dari kasual hingga rasmi.

8. Model pakaian Bangkok sentiasa menjadi trend fesyen di Indonesia.

9. Bagi anda yang memahami fesyen dengan lebih mendalam, anda pasti akan mendapati bahawa pakaian Bangkok dijahit dengan corak yang baik, dan juga menggunakan kaedah memotong yang boleh dipercayai, jadi pakaian selalu mempunyai kualiti yang sangat baik!

Jadi tunggu apalagi untuk Anda yg ingin berbisnis baju pakaian wanita baik untuk pakaian wanita dewasa, baju anak-anak dan juga baju dress pesta dll segera saja hubugni kami Grosir baju murah anak dan dewasa Import Bangkok langsung tangan pertama dijamin harga termurah dengan kualitas terbaik.