Mau dapat untung banyak bisnis jualan baju grosir murah langsung dari Bangkok Thailand. Kami adalah grosir baju murang import Bangkok langsung tangan pertama. Menjelang hari raya idul fitri bisnis pakaian murah adalah salah satu peluang yang sangat menguntungkan.

Peluang bisnis grosir baju murah langsung import dari Bangkok tangan pertama


Peluang Perniagaan Rumah Borong Pakaian Murah Secara Langsung dari Kilang - dalam bidang menjual pakaian kanak-kanak sangat menjanjikan sebagai perniagaan di rumah, terutama dengan harga yang berkualiti dan rendah. Kanak-kanak tumbuh dengan cepat dan angka idola sentiasa terkini setiap bulan, begitu cepat berubah pakaian baru :). inilah yang menggalakkan peluang perniagaan rumah terbuka borong yang murah pakaian langsung dari kilang. Segmen pakaian berjenama hanya boleh dicapai oleh kumpulan tertentu, jadi pemulihan tidak begitu pantas sebagai perniagaan di rumah. Lebih-lebih lagi, penjualan perniagaan borong pakaian berkaki lima kanak-kanak murah sangat prospek sekarang.

Penjualan pakaian bermerek telah terbukti tidak bertahan lama dan hanya dapat dicapai oleh kelompok tertentu, karena harga jualnya sangat tinggi, mulai dari Rp 25.000. jadi pemulihan tidak begitu pantas sebagai perniagaan di rumah. Untuk memulakan perniagaan pakaian bermerek memerlukan modal yang sangat besar, puluhan atau bahkan beratus-ratus juta dolar yang anda perlu melabur dalam penjualan perniagaan pakaian kanak-kanak berjenama.

Konsep perniagaan perniagaan rumah ini adalah PEMULIHAN / KULIT di mana tidak perlu ruang khusus seperti butik atau kedai / kiosk. Sediakan BOX khusus untuk menampung pakaian kanak-kanak dan tumpah semua pakaian di dalam kotak. Anda boleh membukanya di garaj rumah sebagai perniagaan di rumah. Ini memberi kesan borong / murah supaya pelawat sibuk sibuk membeli pakaian murah anda. Sekiranya anda memerlukan gambaran keseluruhan, sila lawati gudang pusat secara langsung untuk melihat konsep perniagaan yang kami tawarkan.

Perniagaan ini sesuai untuk dijalankan di rumah, sama ada di garaj atau trotoar atau halaman. Perniagaan ini juga sangat sesuai untuk anda berlari di Alfamart, Indomaret dan Yomart kerana kami dapat memanfaatkan lalu lintas pengunjung di sana, selain tempat sewa tidak terlalu mahal, sekitar Rp 300 ribu - 450 ribu per bulan. Anda juga boleh menjual pakaian murah murah di trotoar di pasar yang terkejut berhampiran rumah anda yang biasanya hadir pada waktu tertentu.

Anda tidak perlu dikelirukan dengan modal minimum yang anda boleh membuat perniagaan borong berasaskan rumah pada harga kilang. Ini bukan perniagaan murni MLM / francais di rumah, terutamanya jika anda sudah / sudah menjalani pakaian pakaian / pakaian murah borong kanak-kanak. Anda boleh menilai sendiri prospek anda. Jangan lupa kalau Anda mau untung banyak dengan menjual pakaian dengan harga grosir segera hubungi kami disini Grosir Baju murah import Bangkok langsung tangan pertama.